نتیجه و ویدیو خلاصه بازی دورتموند و پاریس سن ژرمن| پایان رویای پاریسی امباپه ورود آقایان به بازی پرسپولیس و سپاهان ممنوع شد| حکم غیر منتظره درباره تخلفات اخیر پخش زنده بازی پاری سن‌ژرمن و دورتمند (۱۸ اردیبهشت) + تماشای آنلاین همه چیز درباره برکناری سرآسیایی از سایپا انفجار در خط دفاع استقلال| دو غایب روی دست نکو پشت پرده صادرنشدن کارت سرپرستی آتیلا حجازی چیست؟ رفتار جنجالی شهربانو منصوریان مقابل وزیر ورزش + ویدیو دردسر بروکس و احتمال بازگشت تیلور تاریخ و ساعت بازی رئال مادرید و بایرن مونیخ در لیگ قهرمانان | رئال به دنبال جاودانگی مجرد غایب بعدی تیم ملی والیبال در لیگ ملت‌ها تاج: حضور بانوان در ورزشگاه‌ها باید ضابطه‌مند باشد دبیر: زور بزنیم در المپیک یک طلا بگیریم استقلال و پرسپولیس آسیایی شدند ادامه حاشیه‌سازی حامدی‌فر | از مصدوم‌کردن یامگا تا درگیری فیزیکی با رضایی نکونام: کوپال ناظمی دونده و عالی بود| یک اشتباه بچگانه کار دست ما داد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی منچستریونایتد و پالاس| فاجعه تن‌هاخ و رفقا! تاریخ و ساعت بازی پاریسن‌ژرمن و دورتمند در دور برگشت نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان | ام‌باپه به فینال می‌رسد؟ جدول لیگ برتر ایران پس از پایان هفته بیست و ششم (۱۷ اردیبهشت) | نکونام صدر را به پرسپولیس نمی‌دهد نتیجه بازی استقلال و ذوب‌آهن+ ویدیو گل‌ها(۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳)| واویلا از بلانکو
سرخط خبرها

سنگدوینی: مقابل سپاهان جوانمردانه می‌جنگیم|در نخستین سال حضور کار بزرگی رقم زدیم

  • کد خبر: ۹۹۷۸۹
  • ۰۱ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۹
سنگدوینی: مقابل سپاهان جوانمردانه می‌جنگیم|در نخستین سال حضور کار بزرگی رقم زدیم
سرمربی تیم والیبال پاس گرگان گفت: در نخستین سال حضورمان در لیگ برتر عملکرد فوق‌العاده‌ای داشتیم و مقابل تیم فولاد مبارکه سپاهان در مرحله نخست پلی‌آف نیز جوانمردانه می‌جنگیم.

گروه ورزش/شهرآرانیوز، مرحله مقدماتی مسابقات لیگ برتر والیبال با قرار گرفتن تیم پاس گرگان در رتبه هشتم جدول رده‌بندی (۱۲ برد و ۳۸ امتیاز) به پایان رسید. عیسی سنگدوینی سرمربی تیم والیبال پاس گرگان ضمن تشکر از مجموعه فدراسیون والیبال، گفت: از دکتر داورزنی رئیس فدراسیون، سازمان لیگ و مجموعه فدراسیون والیبال قدردانی می‌کنم که با توجه به شرایطی کرونایی مسابقات لیگ برتر، لیگ دسته یک، لیگ سری B، لیگ برتر بانوان و رقابت‌های مرتبط با رده‌های سنی نوجوانان و جوانان را برگزار کردند. این موضوع نشان‌دهنده پویایی فدراسیون والیبال ایران است.
وی افزود: دور مقدماتی لیگ برتر مردان با نظر سنجی از تیم‌ها به‌صورت رفت و برگشت برگزار شد و درنهایت این رقابت‌ها به مرحله پلی‌آف رسید. درخواست اکثر تیم‌ها این بود که مرحله پلی‌آف به‌صورت متمرکز برگزار شود. البته برخی تیم‌ها که متحمل هزینه‌های بیشتری شدند، از این موضوع ناراضی هستند. اما از نظر تیم پاس گرگان که در رده هشتم قرار گرفته، برگزاری مسابقات به‌صورت متمرکز اتفاق مثبتی است.
سرمربی پاس گرگان با اشاره به نخستین سال حضور این تیم در لیگ برتر ادامه داد: در نخستین سال حضور کار بزرگی رقم زدیم و حالا برای برگزاری رقابتی سالم در مرحله پلی‌آف آماده هستیم.
سنگدوینی درخصوص عملکرد تیمش در مرحله گروهی، گفت: تیم پاس عملکرد فوق‌العاده‌ای داشت و هیچ‌کس فکر نمی‌کرد تیمی متشکل از بازیکنان سرباز دست به چنین کار بزرگی بزند. این دوره برخی تیم‌های بزرگ مثل سایپا، هورسان، شهرداری گنبد و شهرداری ورامین که قدمت زیادی در لیگ برتر داشتند، موفق به صعود به مرحله پلی‌آف نشدند، اما تیمی مثل پاس گرگان که از لیگ دسته یک آمده بود، راهی مرحله یک‌چهارم نهایی شد. مطمئنا کار بزرگی انجام شد. ضمن این‌که فعالیت دو تیم از استان گلستان در لیگ برتر، نویدبخش روز‌های خوبی برای ورزش استان و فدراسیون والیبال است.
وی فولاد مبارکه سپاهان اصفهان را تیم قابل احترامی دانست و گفت: رحمان محمدی‌راد سرمربی سپاهان یکی از مربیان بزرگ والیبال کشور است و بازیکنان بزرگی در این تیم حضور دارند. به‌عنوان عضو کوچکی از خانواده بزرگ والیبال از مجموعه فولاد مبارکه سپاهان به دلیل تیم‌داری در والیبال تشکر می‌کنم. سپاهان در دور رفت و برگشت قهرمان شد. تمام تمرکز تیم پاس در مرحله پلی‌آف مقابل فولاد مبارکه سپاهان این است که بازی خوبی را به نمایش بگذاریم و والیبال جوانمردانه‌ای ارائه دهیم. مطمئنا مقابل این تیم از پیش باخته نیستیم و برای هم امتیاز خواهیم جنگید.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->